2017. január 11., szerda

Viszlát, kedvesem

Talán csalódást okoztam?
Vagy cserben hagytalak?
Bűntudatot kéne éreznem?
Vagy hagynom, hogy elmenj?
Hisz' látnom kellett volna a végét,
Mielőtt elkezdődött még.

Talán vége, de még folytatódni fog:
Téged nem érdekel, de én azért itt vagyok.
Megérintetted a szívemet és a lelkemet.
Megváltoztattad minden célomat és az életemet.
És a szeretet vak, de ezt akkor tudtam,
Mikor a szívemet te vakítottad.

Jól ismerlek, ismerem az illatodat,
Nem voltam más, csak megszállottad.
Viszlát, drága barát,
Viszlát, egyetlen fénysugár.
Mert az voltál nekem;
Te voltál az egyetlen.

Álmodozó vagyok, és ha felébredek,
Nem törheted össze a lelkemet - az álmaimat veszed el.
És ahogy továbblépsz, emlékezz rám,
Emlékezz mindarra, amik voltunk - ránk.
Láttalak sírni és láttalak mosolyogni,
Figyeltem, ahogy alszol, egy kicsit.

Lennék a gyermekeid pótanyja,
Egy életet eltöltenék veled, mennék akárhova.
Ismerem a félelmeidet, és te is az enyémeket.
Megvoltak a kétségeink, de most jó egészen.
És szeretlek; esküszöm, így van,
Nem tudok élni úgy, hogy nem láthatlak.

Viszlát, drága barát,
Viszlát, egyetlen fénysugár.
Mert az voltál nekem;
Te voltál az egyetlen.
Még mindig fognám a kezeid,
Csak te taszítod el az ujjaim.

Viszlát, drága barát,
Viszlát, egyetlen fénysugár.
Mert az voltál nekem;
Te voltál az egyetlen.
Annyira üres vagyok, kedvesem,
Annyira, annyira üres, kedvesem...


Goodbye My Lover

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése