2017. január 21., szombat

Összetörtél

Remélem, egy nap, amit velem tettél, átéled majd úgy te is,
S remélem, aznap eszedbe jutok, legalább emlékként.
Vajon az, hogy elhagytál, eszedbe ötlik?
Eszedbe jut-e majd, amit velem tettél?

Összetörtél, de úgy, mintha gyűlölnél csak;
Mintha ellenséged lennék, akit utálsz.
Hogy mi rosszat tettem? El sem mondtad.
Kérdeztem, de te nem is néztél rám.

Egyik percről a másikra eldobtál engem,
Mintha sosem szerettél vagy becsültél volna.
Gondolom, nem számít, hogy szerettelek,
Mintha testvérek... á, hagyjam már abba!

Miért idézzem fel a múltat, ha vége van?
Miért gondoljak a szép, jó emlékeinkre?
Rád barátomként miért gondoljak, ha
Egyszer te sosem törődtél így velem?

De tudod, ez azért nehéz, mert én
Nem vagyok képes másra gondolni.
Még mindig előttem van a sok közös, szép emlék,
Amit együtt éltünk meg. Mintha több éve lett volna, mi?


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése