2017. január 6., péntek

Búcsúm tőled

Már tegnap reggel óta nem szólsz hozzám,
És nem értem, mi történt egyik percről a másikra már.
Ezért is kérdeztem meg, mi a franc bajod van hát,
De te azt mondtad, semmi - és közben nem is néztél rám.

Azóta is, mintha levegő lennék, úgy teszel;
Hozzám sem szólsz: egyre távolabb vagy tőlem.
Próbáltam én kezdeményezni, hátha akkor megbékélsz velem,
Vagy legalább elárulod, mit tettem, amivel ezt érdemeltem.

De se kép, se hang; és tudod, ez kikészít, mert én soha
Nem gondoltam, hogy így büntetni engem képes vagy.
Így, hogy kibeszélsz a hátam mögött, mintha
Nem barátok, hanem ellenségek lettünk volna.

Nem akartam ezt mondani, de rosszabbul viselkedsz,
Mint egy rosszindulatú, éretlen kisgyerek!
A legkisebb bűntudat nélkül összetöröd a szívem,
Pedig tudod, hogy szinte csak miattad vagyok még életben.

Pontosan tudod, hogy mennyit jelentesz számomra,
Vagy, ha nem, akkor vak és igazságtalan vagy.
Ne érdekeljen, hogy megjárom a poklokat,
Törődj csak magaddal, a saját gondjaiddal.

Ne zavarjon, mennyire érdekelt, mi van veled,
Ne fájjon, hogy a boldogságod mennyit ért nekem.
Mit is vártam: biztos nem is értetted, mennyire szeretlek...
Hogy is érthetted volna. Kettőnk közül ezt csak én éreztem.

De azt, hogy szeress engem, nem is vártam el soha,
Hiszen nem érdemlem meg a szeretetedet; mindig tudtam.
Csupán váratlanul ért, hogy ezt így hoztad a tudtomra.
Én kérek elnézést, hogy a drága idődet raboltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése