2015. november 26., csütörtök

Hogyan lehetnék..?

Hogyan lehetnék én az a lány, akit te szeretnél?
Én minden vagyok, csak olyan nem.
Neked olyasvalaki kéne, aki legalább szép,
Én viszont nem vagyok ilyen.

Finoman fogalmazva is csúf vagyok,
Nem is emlékezetes vagy különleges.
Arcomat sokszor elborítják a pattanások,
S nem tudom szép formájúra vágni a körmeimet.

Ha csak egy napra lehetnék olyan, mint a többiek!
Csillogó cipővel, márkás pulcsival!
Akkor nem kellene attól sem félnem,
Hogy elítélnek a külsőm miatt.

Mert neked nem kell a visszahúzódó, bánatos lány,
Kinek is kéne egy ekkora nyűg?
Azt a lányt nem is ismeri senki igazán,
A lányt, aki szüntelen csak elérhetetlen álmokat űz.

Hogyan lehetnék olyan, akit te akarsz, mondd!
Csak áruld el, és esküszöm, olyan leszek.
Az elismerésedet akkor is kivívom,
Ha ezzel önmagamat elveszítem.

Akkor is, ha elveszítem a lányt, aki kitűnt a tömegből,
A lányt, akinek nem kellettek az átlagos tucatdolgok.
Azt, aki a csillagokat is kirakná drágakövekből.
De hogyan lehetnék? Hogyan lehetnék veled boldog?!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése